lunes, 16 de marzo de 2009

Ascenció a "Mont Caro"

Hola companys,... Aquesta semana he estat entrenant i com no menjant per les terres de l'ebre.

Dissapte al mati hem vaig pegar un bon entreno, vaig sortir de Benifallet a les 8 del mati direcció Tortosa on vaig quedar en un company del terreno "alex marrase", un bon sherpa en el que vaig fer una bona ruta k vam arrivar fins la provincia de castelló ,.. en total me va sortir 140km i els ultims 25 en un vent de cara que pensava k no arrivaba.
Sort que al arrivar al poble vaig agafar energia en una bona calçotada, carn a la brassa,....

Diumenge al mati,... tot amb el remordiment de la fartonera del dia anterior, vaig decidir sortir a pujar "Mont Caro" un dels ports de montanya mes bonics i durs que hi hà a Catalunya, i que per cert el dia 29/03/09 es fa una marcha de llarga distància a tortosa que acaba dalt del port, Un port de 1423 m de desnivell, en 23km!!!!
Bueno en resum una assenció dura i sobretot despres despres de la fatiga acumulada de dies anteriors però nomes per la vista ja va valdre la pena.

Hos adjunto unes fotos i un link per que ho poguesiu observar i anar-hi algun dia si podeu,..

http://www.altimetrias.net/aspbk/verPuerto.asp?id=169


Yaros

2 comentarios:

La Grupeta de la Costa dijo...

ja patirem ja el dia 29!! jajaja inga nus veiem
Perita

Venacas dijo...

joerr vaya pinta ese puerto!!
lastima que no puedo ir a correr , el sabado voy de noche y no es plan de ir sin dormir..

Saludoss